Algemene voorwaarden

Belle Bonnet

.  .Algemene Voorwaarden

1 Algemeen

1.1 De algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle overeenkomsten met betrekking tot online bestellingen tussen Belle Bonnet en de klant.
1.2 Belle Bonnet heeft ten alle tijde het recht deze algemene voorwaarden en de inhoud van haar website te wijzigen.
1.3 Door het plaatsen van een bestelling verklaart elke klant zich, zonder voorbehoud, akkoord met de algemene leveringsvoorwaarden.

2 Prijzen en Aanbiedingen
2.1 De bij de artikelen genoemde prijzen zijn in euro’s, inclusief 21% BTW. Verzendkosten zijn niet bij de genoemde prijzen inbegrepen.
2.2 Belle Bonnet is niet aansprakelijk voor de gevolgen van zet-, typ- en/of programmeer- of programmafouten in haar website. Aan onrechtmatige prijsinformatie kunnen geen rechten worden ontleend.
2.3 Aanbiedingen zijn slechts geldig zolang de voorraad strekt en gedurende de daarvoor aangegeven looptijd.

3 Betaling

3.1 Bij een betaling via een overboeking per bank, Ideal, Master/Visa card, PayPal of Bancontact/Mister Cash (Belgie) wordt er altijd vooraf betaald. De bestelling wordt pas verzonden zodra de betaling volledig is voldaan(of anders afgesproken). Wanneer de bestelling niet binnen 7 dagen is voldaan, zal deze worden geannuleerd en worden de bestelde artikelen weer terug in de winkel geplaatst.

3.2 Als u kiest voor Klarna Achteraf Betalen(alleen mogelijk in Nederland, Duitsland, Oostenrijk en Finland), word u bestelling direct verzonden zonder dat u een betaling heeft gedaan . U kunt nu achteraf betalen via Klarna, en u heeft dan 14 dagen de tijd om uw factuur te betalen. Voor deze optie betaald u wel € 2,95 aan transactiekosten. U krijgt de factuur van Klarna via uw e-mailadres, dus géén betalingen rechtstreeks via Belle Bonnet voldoen!

3.3 In geval van wanbetaling van u als klant heeft Belle Bonnet behoudens wettelijke beperkingen, het recht om de vooraf aan u als klant kenbaar gemaakte redelijke kosten in rekening te brengen.

Belangrijk: wanneer je kiest voor Achteraf Betalen en je bestelling wordt volledig geretourneerd, kunnen de betaalkosten hiervoor helaas niet terug betaald worden! Wil je geen betaalkosten, kies dan voor een betaalmethode die gratis is.

4 Verzendkosten/verpakkingskosten
4.1 De verzendkosten bedragen € 4,95 euro per bestelling binnenland. Bestelling > € 70,00 worden gratis verzonden(binnen  Nederand en België)!

4.2 Bij ruilen/ retourneren zijn de verzendkosten van het terugsturen van deze artikelen voor eigen rekening van de klant.
4.3 Bij een ruiling zal Belle Bonnet éénmalig de verzendkosten op zich nemen van het opnieuw te versturen artikel.

4.4 Bij bestellingen vanuit het buitenland gelden uiteraard andere tarieven. Voor België bedragen deze kosten € 7,95 en voor de rest van Europa € 13,95 per bestelling.

5 Levering
5.1 Belle Bonnet besteedt het thuisbezorgen van de bestellingen uit aan  PostNL. BelleBonnet is daardoor ook niet verantwoordelijk voor het zoekraken of beschadigen van pakketjes.
5.2 Belle Bonnet streeft ernaar om bestellingen binnen 1-2 werkdagen , na ontvangst van de betaling, bij u te laten bezorgen. Is deze termijn niet haalbaar, dan wordt er direct contact met u opgenomen!
5.3 Belle Bonnet zal al het mogelijke doen om geaccepteerde bestellingen zo spoedig mogelijk uit te leveren. Indien de levering vertraging oploopt -hetzij door tijdelijk niet in voorraad zijn, hetzij om anderen redenen- of indien een bestelling niet of slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, zal de klant daarvan bericht ontvangen. De klant heeft in dat geval het recht om de resterende bestelling schriftelijk te annuleren. Belle Bonnet heeft een gerechtelijke leveringstermijn van 30 dagen. Wanneer de klant de bestelling binnen deze termijn niet heeft ontvangen, kan deze de koop kosteloos ontbinden.
5.4 Belle Bonnet is niet aansprakelijk voor eventuele schade of verlies die u mocht lijden doordat de bestelling is afgeleverd op een door de klant foutief opgegeven woonadres.

6 Annuleren
6.1 Het is mogelijk een bestelling te annuleren, indien dit binnen 24 uur gebeurt nadat de bestelling is geplaatst en mits de bestelling nog niet is verstuurd. U kunt deze annulering bevestigen per mail.
6.2 Bij het annuleren van een betaalde bestelling of een artikel uit een bestelling worden de volgende administratiekosten in rekening gebracht bij de klant: a) € 0,50 bij het annuleren van een artikel uit een bestelling. b) € 1,00 bij het annuleren van een gehele bestelling.

7 Ruilen en Retourneren *

Belle Bonnet doet er alles aan om kwaliteits mutsjes te maken. Het kan desondanks voorkomen dat het artikel niet aan je verwachtingen voldoet. Wij begrijpen dat , in deze situatie die zich nu aandient, je iets zoekt waar jij je goed bij voelt en dat je eerst wilt kijken of dat het nieuwe mutsje  bij je past en  comfortabel zit. Blijkt het je niet te staan of lekker te zitten, dan kan het artikel altijd geretourneerd of geruild worden. *

*Uitgezonderd producten uit de categorie huidverzorging.

Jij als klant hebt het recht producten  te retourneren conform de wet “kopen op afstand”! Wanneer je hier gebruik van wilt maken ben je verplicht dit binnen 14 dagen na ontvangst van de producten aan ons kenbaar te maken *Je kunt dit doen door het invullen van het (klik op volgende link) retourformulier. Het te retourneren item moet uiterlijk binnen 14 dagen door Belle Bonnet ontvangen zijn. Wil je de gehele bestelling retourneren (herroepingsrecht), dan wordt  het gehele orderbedrag inclusief verzendkosten teruggestort (binnen 14 dagen na aanmelding retourzending)op je rekening waarmee je de desbetreffende bestelling hebt betaald! Voorwaarde is dat wij de producten dan wel ontvangen hebben. De kosten voor retourzending naar Belle Bonnet zijn  voor rekening voor jou als klant.

Als je iets wilt ruilen neemt Belle Bonnet de kosten van het toesturen van de nieuwe artikelen (eenmalig!)voor haar rekening. Vermeld wel  op het retourformulier welke item(s) je retour wilt ontvangen. Je ontvangt een e-mail zodra een ruiling wordt verstuurd of een terugbetaling is verwerkt.

 

Retourvoorwaarden *:

Let op, bij de volgende zaken kunnen de mutsjes niet terug worden genomen:

  1. de mutsjes mogen niet gewassen zijn.
  2. de mutsjes mogen niet gedragen zijn.(uiteraard wel passen)
  3. de mutsjes mogen niet ruiken naar nare geurtjes als bijv. die van huisdieren of sigarettenrook.
  4. de mutsjes mogen niet ruiken naar deodorant, parfum of andere aromatische geurtjes.
  5. de mutsjes mogen niet beschadigd zijn.
  6. de mutsjes mogen niet vuil zijn en/of (make-up)vlekken hebben.
  7. de labels/kaartjes mogen niet van de mutsjes zijn geknipt.
  8. de mutsjes moeten vrij zijn van losse haartjes en/of huidschilfertjes.
  9. mutsjes die op maat zijn gemaakt worden niet teruggenomen. 

De retourzending goed verpakken (liefst in originele verpakking)en de pakbon toevoegen waarop is aangegeven welke items retour komen (anders weten wij niet van wie de retourzending afkomstig is).

De retourzending dient te worden verstuurd naar:

Belle Bonnet
Oploseweg 24
5825 HN Overloon, Nederland.

Frankeren retourzending
De kosten voor het retour zenden naar Belle Bonnet komen voor je eigen rekening, tenzij anders is overeengekomen. Je dient het pakketje voldoende te frankeren, anders kan Belle Bonnet ze niet ontvangen en crediteren. Het risico van retour zenden ligt bij degene die de zending retourneert. 

Belangrijk: wanneer je kiest voor Achteraf Betalen en je bestelling wordt volledig geretourneerd, kunnen de betaalkosten á € 2,95 hiervoor helaas niet  terug betaald worden! Wil je geen betaalkosten, kies dan voor een betaalmethode die gratis is.

8 Wasvoorschrift
De artikelen dienen gewassen te worden op 30ºC. Gelieve de mutsjes niet in de droger te doen. Belle Bonnet is niet aansprakelijk voor schade aan de artikelen door, te heet wassen, strijken, te drogen in de droger en/of te bleken.

9 Garantie en Aansprakelijkheid
Belle Bonnet is niet aansprakelijk voor het kwijtraken of beschadigen van de artikelen tijdens het vervoer. Verzending van de artikelen is voor risico van de klant. Belle Bonnet is niet verantwoordelijk voor tik-, zet- en drukfouten waardoor onopzettelijk een verkeerde verkoopprijs zou kunnen worden gecommuniceerd. Indien zich dit voordoet zal de prijs door Belle Bonnet worden aangepast.

Klachtenregeling

  1. Belle Bonnet beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
  2. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 7 dagen volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij Belle Bonnet, nadat u als klant de gebreken heeft geconstateerd.
  3. Bij Belle Bonnet ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door Belle Bonnet binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u als klant een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
  4. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
  5. Bij klachten dient u als klant zich allereerst te wenden tot Belle Bonnet. Bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dient de consument zich te wenden tot Stichting WebwinkelKeur (nl), deze zal gratis bemiddelen. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht te laten behandelen door de door Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaalt dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).
  6. Een klacht schort de verplichtingen van Belle Bonnet niet op, tenzij Belle Bonnet schriftelijk anders aangeeft.
  7. Indien een klacht gegrond wordt bevonden door Belle Bonnet, zal Belle Bonnet naar haar keuze of de geleverde producten kosteloos vervangen of repareren.

10 Privacybeleid Belle Bonnet

Over ons privacybeleid
Belle Bonnet geeft veel om uw privacy. Wij verwerken daarom uitsluitend gegevens die wij nodig hebben voor (het verbeteren van) onze dienstverlening en gaan zorgvuldig om met de informatie die wij over u en uw gebruik van onze diensten hebben verzameld. Wij stellen uw gegevens nooit voor commerciële doelstellingen ter beschikking aan derden. Dit privacybeleid is van toepassing op het gebruik van de website en de daarop ontsloten dienstverlening van Belle Bonnet. De ingangsdatum voor de geldigheid van deze voorwaarden is 22/05/2018, met het publiceren van een nieuwe versie vervalt de geldigheid van alle voorgaande versies. Dit privacybeleid beschrijft welke gegevens over u door ons worden verzameld, waar deze gegevens voor worden gebruikt en met wie en onder welke voorwaarden deze gegevens eventueel met derden kunnen worden gedeeld. Ook leggen wij aan u uit op welke wijze wij uw gegevens opslaan en hoe wij uw gegevens tegen misbruik beschermen en welke rechten u heeft met betrekking tot de door u aan ons verstrekte persoonsgegevens. Als u vragen heeft over ons privacybeleid kunt u contact opnemen met onze contactpersoon voor privacyzaken, u vindt de contactgegevens aan het einde van ons privacybeleid. Over de gegevensverwerking
Hieronder kan u lezen op welke wijze wij uw gegevens verwerken, waar wij deze (laten) opslaan, welke beveiligingstechnieken wij gebruiken en voor wie de gegevens inzichtelijk zijn.

Webwinkelsoftware
WooCommerce
Onze webwinkel is ontwikkeld met software van WooCommerce, wij hebben voor onze webhosting gekozen voor Hostnet. Persoonsgegevens die u ten behoeve van onze dienstverlening aan ons beschikbaar stelt, worden met deze partij gedeeld. Hostnet heeft toegang tot uw gegevens om ons (technische) ondersteuning te bieden, zij zullen uw gegevens nooit gebruiken voor een ander doel. Hostnet is op basis van de overeenkomst die wij met hen hebben gesloten verplicht om passende beveiligingsmaatregelen te nemen. Deze beveiligingsmaatregelen bestaan uit de toepassing van SSL-encryptie en een sterk wachtwoordbeleid. Er worden regelmatig back-ups gemaakt om verlies van data te voorkomen.

Webhosting
Hostnet + Savvii
Wij nemen webhosting- en e-maildiensten af van Hostnet en Savvii. Hostnet en Savvii verwerken persoonsgegevens namens ons en gebruikt uw gegevens niet voor eigen doeleinden. Wel kan deze partijen metagegevens verzamelen over het gebruik van de diensten. Dit zijn geen persoonsgegevens. Hostnet en Savvii hebben passende technische en organisatorische maatregelen genomen om verlies en ongeoorloofd gebruik van uw persoonsgegevens te voorkomen. Hostnet en Savvii zijn op grond van de overeenkomst tot geheimhouding verplicht.

Payment processors
Mollie
Voor het afhandelen van een (deel van) de betalingen in onze webwinkel maken wij gebruik van het platform van Mollie. Mollie verwerkt uw naam, adres en woonplaatsgegevens en uw betaalgegevens zoals uw bankrekening- of creditcardnummer. Mollie heeft passende technische en organisatorische maatregelen genomen om uw persoonsgegevens te beschermen. Mollie behoudt zich het recht voor uw gegevens te gebruiken om de dienstverlening verder te verbeteren en in het kader daarvan (geanonimiseerde) gegevens met derden te delen. Alle hierboven genoemde waarborgen met betrekking tot de bescherming van uw persoonsgegevens zijn eveneens van toepassing op de onderdelen van Mollie’s dienstverlening waarvoor zij derden inschakelen. Mollie bewaart uw gegevens niet langer dan op grond van de wettelijke termijnen is toegestaan.

Beoordelingen
WebwinkelKeur
Wij verzamelen reviews via het platform van WebwinkelKeur. Als u een review achterlaat via WebwinkelKeur dan bent u verplicht om een naam en e-mailadres op te geven. WebwinkelKeur deelt deze gegevens met ons, zodat wij de review aan uw bestelling kunnen koppelen. WebwinkelKeur publiceert uw naam eveneens op de eigen website. In sommige gevallen kan WebwinkelKeur contact met u opnemen om een toelichting op uw review te geven. In het geval dat wij u uitnodigen om een review achter te laten delen wij uw naam en e-mailadres met WebwinkelKeur. Zij gebruiken deze gegevens enkel met het doel u uit te nodigen om een review achter te laten. WebwinkelKeur heeft passende technische en organisatorische maatregelen genomen om uw persoonsgegevens te beschermen. WebwinkelKeur behoudt zich het recht voor om ten behoeve van het leveren van de dienstverlening derden in te
schakelen, hiervoor hebben wij aan WebwinkelKeur toestemming gegeven. Alle hierboven genoemde waarborgen met betrekking tot de bescherming van uw persoonsgegevens zijn eveneens van toepassing op de onderdelen van de dienstverlening waarvoor WebwinkelKeur derden inschakelt.

Verzenden en logistiek
PostNL
Als u een bestelling bij ons plaatst is het onze taak om uw pakket bij u te laten bezorgen. Wij maken gebruik van de diensten van PostNL voor het uitvoeren van de leveringen. Het is daarvoor noodzakelijk dat wij uw naam, adres en woonplaatsgegevens met PostNL delen. PostNL gebruikt deze gegevens alleen ten behoeve van het uitvoeren van de overeenkomst. In het geval dat PostNL onderaannemers inschakelt, stelt PostNL uw gegevens ook aan deze partijen ter beschikking.

Facturatie en boekhouden
Unit4 multivers accountingonline en WooCommerce
Voor onze bijhouden van onze administratie en boekhouding maken wij gebruik van de diensten van Unit4 multivers accountingonline en WooCommerce. Wij delen uw naam, adres en woonplaatsgegevens en details met betrekking tot uw bestelling. Deze gegevens worden gebruikt voor het administreren van verkoopfacturen. Uw persoonsgegevens worden beschermd verzonden en opgeslagen. Unit4 multivers accountingonline en WooCommerce zijn tot geheimhouding verplicht en zal uw gegevens vertrouwelijk behandelen. Unit4 multivers accountingonline en WooCommerce gebruiken uw persoonsgegevens niet voor andere doeleinden dan hierboven beschreven.

Doel van de gegevensverwerking
Algemeen doel van de verwerking
Wij gebruiken uw gegevens uitsluitend ten behoeve van onze dienstverlening. Dat wil zeggen dat het doel van de verwerking altijd direct verband houdt met de opdracht die u verstrekt. Wij gebruiken uw gegevens niet voor (gerichte) marketing. Als u gegevens met ons deelt en wij gebruiken deze gegevens om – anders dan op uw verzoek op een later moment contact met u op te nemen, vragen wij u hiervoor expliciet toestemming. Uw gegevens worden niet met derden gedeeld, anders dan om aan boekhoudkundige en overige administratieve verplichtingen te voldoen. Deze derden zijn allemaal tot geheimhouding gehouden op grond van de overeenkomst tussen hen en ons of een eed of wettelijke verplichting.

Automatisch verzamelde gegevens
Gegevens die automatisch worden verzameld door onze website worden verwerkt met het doel onze dienstverlening verder te verbeteren. Deze gegevens (bijvoorbeeld uw IP-adres, webbrowser en besturingssysteem) zijn geen persoonsgegevens.

Medewerking aan fiscaal en strafrechtelijk onderzoek
In voorkomende gevallen kan Belle Bonnet op grond van een wettelijke verplichting worden gehouden tot het delen van uw gegevens in verband met fiscaal of strafrechtelijk onderzoek van overheidswege. In een dergelijk geval zijn wij gedwongen uw gegevens te delen, maar wij zullen ons binnen de mogelijkheden die de wet ons biedt daartegen verzetten.

Bewaartermijnen
Wij bewaren uw gegevens zolang u cliënt van ons bent. Dit betekent dat wij uw klantprofiel bewaren totdat u aangeeft dat u niet langer van onze diensten gebruik wenst te maken. Als u dit bij ons aangeeft zullen wij dit tevens opvatten als een vergeetverzoek. Op grond van toepasselijke administratieve verplichtingen dienen wij facturen met uw (persoons)gegevens te bewaren, deze gegevens zullen wij dus voor zolang de toepasselijke termijn loopt bewaren. Medewerkers hebben echter geen toegang meer tot uw cliëntprofiel en documenten die wij naar aanleiding van uw opdracht hebben vervaardigd.

Uw rechten
Op grond van de geldende Nederlandse en Europese wetgeving heeft u als betrokkene bepaalde rechten met betrekking tot de persoonsgegevens die door of namens ons worden verwerkt. Wij leggen u hieronder uit welke rechten dit zijn en hoe u zich op deze rechten kunt beroepen.
In beginsel sturen wij om misbruik te voorkomen afschriften en kopieën van uw gegevens enkel naar uw bij ons reeds bekende e-mailadres. In het geval dat u de gegevens op een ander e-mailadres of bijvoorbeeld per post wenst te ontvangen, zullen wij u vragen zich te legitimeren. Wij houden een administratie bij van afgehandelde verzoeken, in het geval van een vergeetverzoek administreren wij geanonimiseerde gegevens. Alle afschriften en kopieën van gegevens ontvangt u in de machineleesbare gegevensindeling die wij binnen onze systemen hanteren.
U heeft te allen tijde het recht om een klacht in te dienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens als u vermoedt dat wij uw persoonsgegevens op een verkeerde manier gebruiken.

Inzagerecht
U heeft altijd het recht om de gegevens die wij (laten) verwerken en die betrekking hebben op uw persoon of daartoe herleidbaar zijn, in te zien. U kunt een verzoek met die strekking doen aan onze contactpersoon voor privacyzaken. U ontvangt dan binnen 30 dagen een reactie op uw verzoek. Als uw verzoek wordt ingewilligd sturen wij u op het bij ons bekende e-mailadres een kopie van alle gegevens met een overzicht van de verwerkers die deze gegevens onder zich hebben, onder vermelding van de categorie waaronder wij deze gegevens hebben opgeslagen.

Rectificatierecht
U heeft altijd het recht om de gegevens die wij (laten) verwerken en die betrekking hebben op uw persoon of daartoe
herleidbaar zijn, te laten aanpassen. U kunt een verzoek met die strekking doen aan onze contactpersoon voor privacyzaken. U ontvangt dan binnen 30 dagen een reactie op uw verzoek. Als uw verzoek wordt ingewilligd sturen wij u op het bij ons bekende e-mailadres een bevestiging dat de gegevens zijn aangepast.

Recht op beperking van de verwerking
U heeft altijd het recht om de gegevens die wij (laten) verwerken die betrekking hebben op uw persoon of daartoe herleidbaar zijn, te beperken. U kunt een verzoek met die strekking doen aan onze contactpersoon voor privacyzaken. U ontvangt dan binnen 30 dagen een reactie op uw verzoek. Als uw verzoek wordt ingewilligd sturen wij u op het bij ons bekende e-mailadres een bevestiging dat de gegevens tot u de beperking opheft niet langer worden verwerkt.

Recht op overdraagbaarheid
U heeft altijd het recht om de gegevens die wij (laten) verwerken en die betrekking hebben op uw persoon of daartoe herleidbaar zijn, door een andere partij te laten uitvoeren. U kunt een verzoek met die strekking doen aan onze contactpersoon voor privacyzaken. U ontvangt dan binnen 30 dagen een reactie op uw verzoek. Als uw verzoek wordt ingewilligd sturen wij u op het bij ons bekende e-mailadres afschriften of kopieën van alle gegevens over u die wij hebben verwerkt of in opdracht van ons door andere verwerkers of derden zijn verwerkt. Naar alle waarschijnlijkheid kunnen wij in een dergelijk geval de dienstverlening niet langer voortzetten, omdat de veilige koppeling van databestanden dan niet langer kan worden gegarandeerd.
Recht van bezwaar en overige rechten
U heeft in voorkomende gevallen het recht bezwaar te maken tegen de verwerking van uw persoonsgegevens door of in opdracht van Belle Bonnet. Als u bezwaar maakt zullen wij onmiddellijk de gegevensverwerking staken in afwachting van de afhandeling van uw bezwaar. Is uw bezwaar gegrond dat zullen wij afschriften en/of kopieën van gegevens die wij (laten) verwerken aan u ter beschikking stellen en daarna de verwerking blijvend staken.
U heeft bovendien het recht om niet aan geautomatiseerde individuele besluitvorming of profiling te worden onderworpen. Wij verwerken uw gegevens niet op zodanige wijze dat dit recht van toepassing is. Bent u van mening dat dit wel zo is, neem dan contact op met onze contactpersoon voor privacyzaken.

Google
Via onze website worden cookies geplaatst van het Amerikaanse bedrijf Google, als deel van de “Analytics”-dienst. Wij gebruiken deze dienst om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Deze verwerker is mogelijk verplicht op grond van geldende wet- en regelgeving inzage te geven in deze gegevens. Wij hebben Google niet toegestaan de verkregen analytics-informatie te gebruiken voor andere Google diensten.

Cookies van derde partijen
In het geval dat softwareoplossingen van derde partijen gebruik maken van cookies is dit vermeld in deze privacyverklaring.

Wijzigingen in het privacybeleid
Wij behouden te allen tijde het recht ons privacybeleid te wijzigen. Op deze pagina vindt u echter altijd de meest recente versie. Als het nieuwe privacybeleid gevolgen heeft voor de wijze waarop wij reeds verzamelde gegevens met betrekking tot u verwerken, dan brengen wij u daarvan per e-mail op de hoogte.

Contactgegevens
Belle Bonnet
Oploseweg 24, 5825HN Overloon – Nederland
E: info@bellebonnet.nl
T: +31 (0)478 204084
M:+31 6 522 745 54

 

Contactpersoon voor privacyzaken:
Petra Slieker

11 Copyright beeld- en tekstmateriaal
Het is niet toegestaan, zonder schriftelijke toestemming, tekst- en/of beeldmateriaal te kopiëren, op te slaan, te publiceren, te verveelvoudigen of anderszins te gebruiken. Bij overtreding zal een juridische procedure gevolgd worden.

 

 

De waardering van www.bellebonnet.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.6/10 gebaseerd op 1555 reviews.

Pin It on Pinterest